در حال بارگذاری ...
  • تامین بیش از ۴۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تامین بیش از ۴۰۰ هکتار زمین از اراضی قابل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد .

    سید محمد حسینی اظهار کرد : در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم در حوزه تولید و عرضه مسکن اداره کل راه و شهرسازی گلستان در شهرستان گنبد کاووس نسبت به تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی انجام داده است .

    وی افزود : این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن  تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام  سازمان ملی زمین و مسکن  در آمده است .

    حسینی ادامه داد : با توجه به وجود اراضی کشاورزی در گلستان ، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان با مانع کمبود زمین روبرو است .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت : در این راستا اقدام به توافق با مالکین حقیقی و حقوقی کرده تا از این مسیر کسری زمین را تامین کنیم . این اقدام در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تولید مسکن و در بستر قانون جهش تولید مسکن محقق شده است .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    با توجه به میزان سهمیه استان در واگذاری تسهیلات بانکی نوسازی ، برنامه ریزی‌های لازم برای واگذاری تسهیلات روستایی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تامین ۳۰۳ هکتار زمین از اراضی قابل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر ...

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    نظرات کاربران