در حال بارگذاری ...
  • با تصویب الحاقات جدید ، ۱۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در سنندج تخصیص پروژه می شوند

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : با تصویب اراضی معرفی شده به شورای عالی شهرسازی و معماری و الحاق ۳۰۰ هکتار به محدوده شهر سنندج ، زمین مورد نیاز ۱۵ هزار متقاضی دیگر تامین می‌شود .

    جهانگیر الیاسی در جلسه شورای مسکن استان کردستان ، با بیان اینکه تعهد ما در استان ساخت ۳۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن حمایتی است ، گفت : اراضی ۲۶ هزار نفر در سطح استان تامین و به متقاضیان تخصیص داده شده است .

    وی با اشاره به اینکه به دلیل توپوگرافی خاص استان ، آماده‌سازی اراضی زمان بر و پرهزینه است ، افزود : هدف ما ساماندهی تمام متقاضیان است و زمین‌های مورد نظر در نقاط مختلف استان شناسایی شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد : با وجود این مشکلات ، مسئولان استان در تلاش هستند تا زمین مورد نیاز تمام متقاضیان را تامین کنند .

    الیاسی اظهار کرد : در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    تعامل همه دستگاه‌های ذیربط اعم از شهرداری ، بنیاد مسکن ، دستگاه‌های خدمات رسان و ... جهت محقق شدن برنامه دولت سیزدهم در حوزه مسکن نیاز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    نظرات کاربران