در حال بارگذاری ...

بیمارستان‌ رشت امسال تکمیل و تحویل می‌شود

ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از بیمارستان رشت و بخش الحاقی بیمارستان لنگرود از تکمیل بیمارستان رشت طی سال جاری خبر داد .

علی نبیان ضمن اعلام بازدید از دو بیمارستان در حال احداث رشت و لنگرود توسط آن سازمان جزئیات تکمیل آنها را تشریح کرد .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت با ۴۰ هزارمتر زیربنا از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و هم‌اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی بیمارستان رشت مربوط به دولت سیزدهم و دو سال گذشته است ، توضیح داد : ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

نبیان گفت : در برنامه است تا پایان امسال بیمارستان رشت تکمیل و تحویل شود . موفق شدیم تا از محل ماده ۵۶ ، ۳۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل این بیمارستان تسهیلات دریافت کنیم . مقرر است تا امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات ماده ۵۶ و ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تامین و هزینه شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین بازدید از بخش الحاقی بیمارستان لنگرود را از دیگر موارد سفر امروز به استان گیلان عنوان کرد و گفت : بیمارستان لنگرود با تکمیل بخش الحاقی در مساحت ۴ هزار متر مربع و ۴۵ تخت به مجموع ۱۸۵ تخت بیمارستانی ارتقا می‌یابد .

نبیان ادامه داد : بخش الحاقی بیمارستان لنگرود هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .




مطالب مرتبط

احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با اعتبارات سازمان برنامه و بودجه در حال انجام است . اراضی این بیمارستان نیز به شکل تهاتر اراضی و املاک شهر پرند تامین شده است .

|

سازمان مجری از بدو تاسیس تاکنون تکمیل و تحویل ۴۴۸ پروژه عمرانی در زیربنای ۳ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۳۲۹ مترمربع و ۴۰ طرح پژوهشی را انجام داده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت از اجرا و تکمیل برخی طرح‌های ...

|

سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

|

در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

|

نظرات کاربران