در حال بارگذاری ...
  • بیمارستان‌ رشت امسال تکمیل و تحویل می‌شود

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از بیمارستان رشت و بخش الحاقی بیمارستان لنگرود از تکمیل بیمارستان رشت طی سال جاری خبر داد .

    علی نبیان ضمن اعلام بازدید از دو بیمارستان در حال احداث رشت و لنگرود توسط آن سازمان جزئیات تکمیل آنها را تشریح کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت با ۴۰ هزارمتر زیربنا از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و هم‌اکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی بیمارستان رشت مربوط به دولت سیزدهم و دو سال گذشته است ، توضیح داد : ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    نبیان گفت : در برنامه است تا پایان امسال بیمارستان رشت تکمیل و تحویل شود . موفق شدیم تا از محل ماده ۵۶ ، ۳۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل این بیمارستان تسهیلات دریافت کنیم . مقرر است تا امسال ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات ماده ۵۶ و ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تامین و هزینه شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین بازدید از بخش الحاقی بیمارستان لنگرود را از دیگر موارد سفر امروز به استان گیلان عنوان کرد و گفت : بیمارستان لنگرود با تکمیل بخش الحاقی در مساحت ۴ هزار متر مربع و ۴۵ تخت به مجموع ۱۸۵ تخت بیمارستانی ارتقا می‌یابد .

    نبیان ادامه داد : بخش الحاقی بیمارستان لنگرود هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در استان لرستان ...

    |

    برای بیمارستان­‌های واقع در مناطق با لرزه‌خیزی بسیار بالا ، استفاده از روش‌های فوق پاسخگوی موثر جهت سطح عملکرد بهره‌­برداری بی­‌وقفه نبوده و لازم است از جداسازی سازه و زیرسازه استفاده شود .

    |

    نظرات کاربران