در حال بارگذاری ...
  • فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان برای مشارکت در تحقق شعار سال دعوت به همکاری کرد .

    وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت : مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه ، با موضوع رویداد توسعه نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم فراخوانی برای جذب ایده ارایه کرده است .

    داعی افزود : بر اساس این فراخوان علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند طرح‌ها ، ابتکارات و ایده‌های خود را با در نظر گرفتن کلیه عوامل بومی ، زیست‌محیطی ، فرهنگی و ... و طبق محورهای کیفی سازی ، بومی سازی و مردمی‌سازی با ذکر کامل مشخصات حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه بسیج وزارت راه و شهرسازی به نشانی Basij@mrud.ir ارسال کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از تامین اراضی نهضت ملی مسکن به ارزش ۱۷۰ همت در استان خراسان رضوی خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آبفاِی مشهد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وضعیت ایجاد زیر ساخت های آب و فاضلاب نهضت ملی مسکن ...

    |

    از مجموع حدود ۷ هزار نفر که تاکنون در این شهرستان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شناخته شده‌اند و فرآیند اختصاص و واگذاری واحدهای مسکونی به آنان در دست اقدام است ۵ هزار متقاضی مربوط به شهر گناباد و بقیه مربوط به شهرهای بیدخت و کاخک از توابع شهرستان گناباد هستند .

    |

    اقدام برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چاپشلو ، نوخندان و لطف آباد نیز در حال انجام است .

    |

    خراسان‌رضوی در تعداد سایت‌های نهضت ملی مسکن از پیشگامان کشور است .

    |

    نظرات کاربران