در حال بارگذاری ...
  • ۶۹ هزار نفر در خوزستان واجد شرایط دریافت مسکن هستند

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از وجود ۶۹ هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن در استان خبر داد و گفت : این افراد باید هر چه سریعتر آورده خود را واریز کنند تا زمین به آنها اختصاص داده شود .

    مسعود بیات‌منش با اشاره به تامین حدود ۱۳۰ هزار قطعه زمین در استان بیان کرد : تاکنون ۱۵ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده که سه هزار و ۷۰۰ مورد آن در سال جاری انجام شده است . قطعا اگر با همین سرعت پیش برویم ، تا اسفندماه سال جاری به هدف گذاری مدنظر یعنی واگذاری ۷۴ هزار قطعه زمین ، دست پیدا می‌کنیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان یکی از علل کُندی کار در طرح نهضت ملی مسکن را عدم آورده متقاضیان دانست و گفت : ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم . در طرح جوانی جمعیت تاکنون سه هزار و ۳۹۳ قطعه زمین تخصیص یافته و این روال با سرعت در حال انجام است .

    بیات منش در خصوص طرح مسکن مهر استان گفت : به غیر از ۲ شهر رامین و شیرین شهر ، ساخت هشت هزار واحد مسکن مهر در سایر شهرهای استان باقیمانده که اغلب به صورت تعاونی بوده و باید به طرح نهضت ملی تبدیل شوند .

    وی افزود : برای پنج هزار واحد مسکن مهر استان ، ۶۲۰ آسانسور از صندوق ملی مسکن درخواست کرده‌ایم که تاکنون ۳۰۰ مورد آن به تصویب رسیده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند .

    |

    نظرات کاربران