در حال بارگذاری ...
  • صدور ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان خوزستان از  صدور ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان خبر داد .

    پیمان رحمتی به صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان اشاره کرد و گفت : طی سال گذشته تعداد ۶ هزار و ۵۷۷ فقره پروانه اشتغال مهندسی ، کاردانی و معماران تجربی در ۱۵ نوع مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی ، بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه شامل صدور ، تمدید ، ارتقا و یا تغییر پروانه در استان صادر شده‌ است .

    وی اظهار کرد : اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    رحمتی افزود : با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، از ابتدای سال ۱۴۰۱ صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و توسط این اداره انجام می‌شود.

    رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان خوزستان، گفت: همچنین از آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به‌صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر بیش از ۴۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران