در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور استاندار گلستان ، فرماندار آزادشهر ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مدیران استانی و شهرستانی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در سایت شهید جمهور کلنگ زنی شد .

با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، فرماندار آزادشهر ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مدیران استانی و شهرستانی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در سایت شهید جمهور کلنگ زنی شد .

این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و در ۶ بلوک ۱۶ واحدی توسط انبوه سازان گلستانی احداث می‌شود .

گفتنی است تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .




مطالب مرتبط

وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

|

تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

|

این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

|

اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

|

نظرات کاربران