در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور استاندار گلستان ، فرماندار آزادشهر ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مدیران استانی و شهرستانی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در سایت شهید جمهور کلنگ زنی شد .

    با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان ، فرماندار آزادشهر ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مدیران استانی و شهرستانی پروژه ۹۶ واحدی نهضت ملی مسکن آزادشهر در سایت شهید جمهور کلنگ زنی شد .

    این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و در ۶ بلوک ۱۶ واحدی توسط انبوه سازان گلستانی احداث می‌شود .

    گفتنی است تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    |

    این زمین‌ها از محل ارضی متعلق به وزارت راه و شهرسازی و ظرفیت‌های پیش بینی شده در مواد ۹.۱۰ و ۱۱ قانون جهش تولید مسکن تامین و سند مالکیت آن‌ها به نام سازمان ملی زمین و مسکن در آمده است .

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    نظرات کاربران