در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۴۵۰ واحد مسکن در شرق گلستان

    در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در آیین افتتاح پروژه ۹۶ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در آزادشهر گفت : طی روزهای اخیر در شرق گلستان بیش از ۴۵۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد .

    سید محمد حسینی اظهار کرد : طی ایام گذشته در شهرستان های شرق گلستان پروژه طرح نهضت ملی مسکن افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز شد . در شهر گنبد کاووس ۹۶ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن که جزو مهمترین پروژه‌های مسکن استان بود افتتاح و ۲۱۰ واحد کلنگ زنی شد .

    حسینی ادامه داد : همچنین در روزهای اخیر شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۸ واحدی نهضت ملی مسکن در اینچه برون ، ۱۷۰ واحدی مینودشت ، ۱۲۰ واحدی گالیکش و ۹۶ واحدی آزادشهر بودیم .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود : در شهرستان آزادشهر یک پروژه ۷۲ واحدی گروه ساخت در حال احداث است که این پروژه در مراحل مختلف ساخت اعم از سفت کاری و نازک کاری بوده و برخی از واحدها پیشرفت ۱۰۰ درصدی دارند .

    وی یادآور شد : همچنین در نگین شهر نیز اقدامات لازم برای احداث مسکن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مسکن حمایتی انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    این پروژه که در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در حال احداث است و شامل ۱۲ بلوک با واحدهای ۳۰ ، ۳۶ و ۵۴ متری است ، هم‌اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله ساخت دیوارچینی و اجرای تأسیسات قرار دارد .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت .

    |

    برنامه چهارساله استان گلستان برای این حوزه انعقاد ۱۵ هزار و ۴۷۶ واحد قرارداد بوده که تا کنون شش هزار و ۸۲۱ قرارداد ساخت مسکن خودمالک در بانک‌های عامل استان منعقد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    نظرات کاربران