در حال بارگذاری ...

لزوم تامین به موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان

باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌ باشند .

نبی الله محمدی نماینده مردم شهرستان های زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به همراه محسن محرمی یگانه معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان بازدید کرد .

در این جلسه نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت : طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های مهم و با اهمیت دولت سیزدهم  است .

محمدی با بیان اینکه باید موانع و مشکلات سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی  و احصاء شود ، ابراز کرد : باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

وی ، با بیان اینکه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان تسریع شود، گفت: در تحقق این مهم تنها راه و شهرسازی دخیل نیست .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد : با تأمین زیر ساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت و باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌ باشند .

محمدی تصریح کرد : تأمین به‌ موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات رسان قرار گیرد .

گفتنی است در این بازدید چند ساعته از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان ، نمایندگان متقاضیان نهضت ملی مسکن هم حضور داشتند و مشکلات خود را در خصوص عدم تامین به موقع زیرساخت ها توسط شرکت‌های خدمات رسان ، بحث بیمه و مالیات را مطرح کردند .




مطالب مرتبط

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

|

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

اقدامات مربوط به نهضت ملی مسکن در زنجان توسط همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال پیگیری است . قزوینیان با اشاره به اینکه به دلیل نبود کارگر هیچ پروژه‌ای در زنجان تعطیل نشده است ، تاکید کرد : تمام پروژه ها در استان با قوت در حال اجرا است .

|

نظرات کاربران