در حال بارگذاری ...
  • مجتمع ۲۲۸ واحدی مسکن ملی گچساران با حضور وزیر کشور افتتاح شد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر کشور ، ۲۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در گچساران افتتاح شد .

    سایت۲۸۸ واحدی گچساران که عملیات اجرایی آن در قالب طرح اقدام ملی آغاز شده بود با تدبیر مسئولان و قرار گرفتن زیرپوشش برنامه‌های حمایتی دولت سیزدهم و طرح نهضت ملی مسکن روند پرشتابی گرفت ، به طوریکه پیشرفت فیزیکی این طرح ۲ برابر در این مدت افزایش یافت .

    بهره برداری از این خانه‌ها موجب شده تا مالکان واحدهای مسکونی سایت ۲۸۸ واحدی باغ انار در گچساران کلید خانه‌هایشان را تحویل گرفته و رویای خانه دار شدنشان تحقق یابد .  

    مالکان واحدهای مسکونی مجتمع باغ انار که بخش عمده‌ای از آنان در خانه‌های بافت فرسوده پایین شهر دوگنبدان یا دیگر نقاط این شهر اجاره‌نشین بودند .

    مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت : عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف گچساران در دست ساخت است .

    محمد راستا تاکید کرد : ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در دست اجراست . همچنین بیش از یک هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی ، خنگ بنار ، جاده اسلام آباد ، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت گچساران در دست ساخت است .

    وی تصریح کرد : هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجراست . این طرح‌ها به صورت مجتمع‌های ۱۲.۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است .

    وی گفت : میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۲۰تا ۱۰۰ درصد است .




    مطالب مرتبط

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    فناوری‌های نوین همچنین تاثیرات قابل توجهی بر تولید مسکن در استان‌های دارای کمبود زمین به ویژه در استان گلستان که به طور جدی با این معضل روبرو هستیم ، داشته و راه حلی موثر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان است .

    |

    با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت تا ارائه اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد ؛ لذا ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی الزامی است .

    |

    نظرات کاربران