در حال بارگذاری ...
  • طرح‌های مسکن شهر جدید گلمان بر مدار توسعه

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : طرح های مسکن شهر جدید گلمان با جدیت بررسی می شوند و توسعه این طرح ها در اولویت برنامه های اجرایی است .

    رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد ، افزود : طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح خودمالکی و تعاونی ها در شهر جدید گلمان در دست اجرا و پیگیری هستند .

    وی ادامه داد : پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    عطائی افزود : توسعه زیرساخت های زیربنایی در این طرح خودمالکی نیز در اولویت است و شرکت های خدمات رسان باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند .

    وی با اشاره به روند بررسی مسائل تعاونی های ۱۱ گانه شهر جدید گلمان نیز افزود: مسائل این تعاونی ها باید در سریع ترین زمان ممکن چه از نظر زیرساختی و چه از بخش زیربنایی باید رفع گردد . بهبود مسیر دسترسی به شهر جدید گلمان در راستای سهولت تردد اهالی منطقه با جدیت دنبال می شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    در حال حاضر احداث ۶۲۸ واحد مسکونی در سایت ۲۹ هکتاری غدیر شهر جدید گلمان آغاز شده و این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت عمرانی دارد .

    |

    باید اطلاع‌رسانی دقیق و شفافی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن روستایی در سطح شهرستان و روستاها انجام گیرد .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    نظرات کاربران