در حال بارگذاری ...
  • تخصیص یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی گلستان

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تخصیص یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان به شهرداری استان برای آسفالت بیش از ۱۵۲ هزار متر مربع معابر خاکی و فرسوده استان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ در سال جاری خبر داد .

    سید محمد حسینی اظهار کرد : در راستای اقدام مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری‌های استان ، هرساله مقدار مشخصی قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف به شهرها اختصاص می‌یابد . در سال ۱۴۰۱، شرکت بازآفرینی شهری ایران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی گلستان ، هزار و ۱۰۹ تن قیر رایگان به شهرهای استان اختصاص داد که با این میزان حجم قیر ۱۶۸ هزار متر مربع از بافت فرسوده استان آسفالت شد .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا  تصویب و تخصیص گردید .

    حسینی همچنین گفت : در سال جاری از محل اعتبارات سال گذشته ، یک هزار و ۵۵ تن قیر رایگان  به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت بیش از ۱۵۲ هزار متر مربع از معابر فرسوده و خاکی شهرهای استان اختصاص داده شد . استان گلستان اولین استانی است که موفق به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات تخصیص یافته شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

    |

    در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

    |

    بر اساس این طرح استان گلستان تعهد ساخت ۶۱ هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی را در چهار سال دارد که در حال حاضر بیش از ۴۱ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است .

    |

    تا کنون در دولت سیزدهم ۲ هزار و ۳۸۷ واحد مسکونی در محلات بازآفرینی شهری استان افتتاح شده است .

    |

    نظرات کاربران