در حال بارگذاری ...

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه خیبر واگذار شد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین تحویل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه خیبر با حضور وزیر راه و شهرسازی ، مقامات استانی و فوتبال استان برگزار شد .

مهرداد بذرپاش در آیین تحویل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به باشگاه ورزشی خیبر خرم آباد اظهار کرد : رییس جمهور شهید از بنده چند بار موضوع این ورزشگاه را پیگیری و تاکید کرد که در سفر استانی به لرستان یکی از پروژه‌های اصلی که به بهره برداری برسد و تقدیم جوانان این استان شود ، این پروژه باشد . متاسفانه این امکان فراهم نشد که امروز شهید جمهور باشد شاهد ثمره تلاش و کوشش جوانان و سرمایه گذاران و شادمانی مردم استان باشد .

وزیر راه و شهرسازی گفت : چمن ورزشگاه به تشخیص مجموعه بین المللی ناظر فوتبال باید اصلاح شود ، با همکاری مدیرکل تربیت بدنی و مدیران خیبر ، منتظریم چمن مرغوب در فاز اول برای لااقل میزبانی بازی‌ها در فصل دوم لیگ انجام شود ، چون رقابت‌ها در لیگ پرشورتر و پرتماشاگرتر است باید زیرساخت‌ها کامل و جامع باشد و با توجه به استقبال تماشاچیان افزایش تعداد سکوها نیز ضروری است .

وی ادامه داد : همچنین به دلیل استقبال هواداران از بازی‌های این تیم فوتبال طرح توسعه جایگاه تماشاگران نیز تعریف شده است . ما کمک می‌کنیم که بخش‌های دیگری مانند هتلینگ و... به این مجموعه ورزشی اضافه شود . همچنین در قالب اوراق امکان کمک به رفع مطالبات پیمانکار پروژه نیز وجود دارد .

 وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از نظر ما تمام شده است اما طبق نظر ناظران فوتبال به خاطر چمن امکان برگزاری مسابقات نیست .

بذرپاش با احداث محور مواصلاتی به صورت رفت و برگشت موافقت خود را اعلام کرد و گفت : این محور در مسیر برگشت به کمربندی متصل می‌شود و اگر معارض زمین نداشته باشد مسیر رفت از داخل شهر عبور کند .

در پایان پیراهن تیم فوتبال خیبر خرم آباد به رسم یادبود به مهرداد بذرپاش اهدا شد .




مطالب مرتبط

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم‌نامه‌ای ۲۱ ماده‌ای را در تاریخ ۱۴۰۳.۷.۲ امضا کردند که ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با گذشت ۱۷ سال از تصویب قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران (مصوب ۱۳۸۶) ؛ بندی از این قانون با امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن ...

|

اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

|

نظرات کاربران