در حال بارگذاری ...
  • نوسازی ۴۴۴۲ واحد مسکن در بافت فرسوده شهری کردستان

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد هدف بازآفرینی از این بسته‌ها نهایت استفاده را برده و هدف غایی نوسازی بافت‌های فرسوده محقق شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت : از مجموع ۱۲ هزار و ۲۲۷ واحد در تعهد برای نوساری در بافت فرسوده شهری کردستان تاکنون چهار هزار و ۴۴۲ واحد نوسازی شده است .

    امیر حسین جمشیدی اظهار کرد : یکی از بخش‌های اجرای نهضت ملی مسکن ، نوسازی واحدهای واقع در محلات مورد هدف باز آفرینی شهری است که می‌توان به تعهد نوسازی ۱۲ هزار و ۲۲۷ واحد در این محلات در شهرهای استان کردستان اشاره کرد .

    جمشیدی اضافه کرد : از این میزان تا کنون چهارهزار و ۴۴۲ واحد در حال نوسازی است و با بستر و ظرفیت مناسب ایجاد شده همچون بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه ، انتظار می‌رود ساکنین محترم بافت فرسوده شهری با استفاده از فضای ایجاد شده بیش از پیش در این راستا گام بردارند .

    وی ادامه داد : از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد هدف بازآفرینی از این بسته‌ها نهایت استفاده را برده و هدف غایی نوسازی بافت‌های فرسوده محقق شود .

    جمشیدی خاطرنشان کرد : در کنار بسته‌های تشویقی ، تسهیلات مخصوص بافت‌های فرسوده همچون وام ودیعه مسکن ۹۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و تسهیلات نوسازی که ۱۸۵ میلیون تومان آن با سود صفر درصد از محل تبصره ۱۸ ، لحاظ شده که متقاضیان دارنده واحد مسکونی در این محلات می‌توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت مناسب منزل خود را نوسازی کنند .




    مطالب مرتبط

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن به ضرورت ...

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    نظرات کاربران