در حال بارگذاری ...
  • تخصیص تسهیلات بانکی به پروژه ۱۲۶۰ واحدی سایت آسایش گرگان

    سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی اقدامات کمیته پایش نهضت ملی مسکن در استان دستورات لازم برای تخصیص تسهیلات بانکی به پروژه هزار و ۲۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن گرگان صادر شد .

    در راستای نظارت کمیته پایش نهضت ملی مسکن بر پروژه‌های مسکن استان ، مشکلات موجود در پروژه نهضت ملی مسکن تراز ایستا مهر گرگان احصاء و دستورات لازم برای رفع موانع موجود در اجرای پروژه صادر شد .

    طی این بازدید مقرر شد سازندگان پروژه نواقص موجود در پرونده را برطرف تا با اهتمام و همکاری شبکه بانکی تخصیص تسهیلات به پروژه تسریع یابد .

    سازندگان این پروژه همچنین موظف شدند برنامه زمان‌بندی متناسب و مورد تایید اداره کل راه و شهرسازی را ارائه و فعالیت‌های خود را سرعت دهد .

    گفتنی است تیم پایش نهضت ملی مسکن گلستان به دستور علی محمد زنگانه استاندار گلستان تشکیل شده و با بازدیدهای مستمر از پروژه‌های مسکن استان نقش اثرگذاری بر تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها دارد .




    مطالب مرتبط

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    نظرات کاربران