در حال بارگذاری ...
  • اعطای زمین رایگان به ۶۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در شهرستان فلاورجان

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان گفت : در پویش امامت و ولایت ، زمین رایگان به ۶۰ خانوار مشمول جوانی جمعیت در این شهرستان اعطا شد .

    مراسم قرعه کشی برای تعیین زمین مشمولان جوانی جمعیت در شهرستان فلاورجان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد .  

    حسین شفیع‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان در این باره اظهار کرد : با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و تراکم جمعیت شهرستان فلاورجان ، تامین اراضی ملی و دولتی مستعد طرح‌های مسکونی با محدودیت روبرو است .  

    وی افزود : بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخصیص یافت .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان با اشاره به ثبت نام اولیه حدود ۵۸۰ نفر در این شهرستان برای جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن ، عنوان کرد : مطابق با مصوبه شورای مسکن شهرستان فلاورجان ، تعداد ۷۹ پلاک زمین جهت تخصیص به ۱۴۹ خانوار با اولویت ایثارگران ، اقشار ویژه ، نخبگان و خانوارهای دارای شش و پنج فرزند تامین و قرعه کشی تعیین پلاک ۶۰ خانوار اولویت دار در قالب پویش امامت و ولایت انجام شد .  

    وی خاطرنشان کرد : قرعه کشی تعیین پلاک زمین برای ۸۹ خانوار باقی مانده نیز پس از بررسی و تایید سایر متقاضیان برگزار می‌شود .




    مطالب مرتبط

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند .

    |

    در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است .

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    نظرات کاربران