در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه به بیش از ۹۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز

برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت : در حال حاضر افزون بر یک هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تایید نهایی و برای بیش از ۹۰۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده است .

حامد موحدی اظهار کرد : این شهرستان دارای ۲ بخش و چهار شهرِ نطنز ، بادرود ، خالدآباد و طرقرود است .

وی افزود : برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با بیان اینکه تا کنون زمین مورد نیاز برای بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ متقاضی تامین شده است ، گفت : در حال حاضر برای بالغ بر ۹۰۰ نفر، پروژه تخصیص یافته است .

وی افزود : در شهر نطنز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، زمین به مساحت ۱۲ هکتار تامین ، طرح تفکیکی با ضوابط ساخت چهار طبقه روی پیلوت تهیه و عملیات خاک‌برداری و خاکریزی با پیشرفت ۹۵ درصد اجرا شده است همچنین نقشه‌های ساختمانی تهیه و در مرحله صدور پروانه ساختمانی است .




مطالب مرتبط

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

|

۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

|

از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

|

به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

|

نظرات کاربران