در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به بیش از ۹۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز

    برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز گفت : در حال حاضر افزون بر یک هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تایید نهایی و برای بیش از ۹۰۰ نفر تخصیص پروژه انجام شده است .

    حامد موحدی اظهار کرد : این شهرستان دارای ۲ بخش و چهار شهرِ نطنز ، بادرود ، خالدآباد و طرقرود است .

    وی افزود : برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز با بیان اینکه تا کنون زمین مورد نیاز برای بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ متقاضی تامین شده است ، گفت : در حال حاضر برای بالغ بر ۹۰۰ نفر، پروژه تخصیص یافته است .

    وی افزود : در شهر نطنز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، زمین به مساحت ۱۲ هکتار تامین ، طرح تفکیکی با ضوابط ساخت چهار طبقه روی پیلوت تهیه و عملیات خاک‌برداری و خاکریزی با پیشرفت ۹۵ درصد اجرا شده است همچنین نقشه‌های ساختمانی تهیه و در مرحله صدور پروانه ساختمانی است .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    نظرات کاربران