در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی در سراسر کشور

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد .

    امروز چهارشنبه ۶ تیر در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای شورای عالی مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به و ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط زمین واگذار شد .

    جزئیات افتتاح ۶۶۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن

    جزییات افتتاح های واحدهای نهضت ملی مسکن در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن شامل ۵۰۳ واحد در جنوب کرمان ، ۵۰۰ واحد در هرمزگان ، ۵۷۸ واحد در خراسان جنوبی ، ۲۵۲۲ واحد در گیلان ، ۳۱۹۱ واحد در لرستان ، ۵۰۰ واحد در شرق سمنان ، ۹۹۷۰ واحد در فارس ، ۳۶۸ واحد در مازندران ، ۹۲۰ واحد در سمنان ، ۱۷۴۷ واحد در یزد ، ۱۹۴۸ واحد در گلستان ، ۱۰۰۴ واحد در کرمانشاه ، ۳۴۷ واحد در قم ، ۲۰۴۴ واحد در بوشهر ، ۲۷۳۶ واحد در قزوین ، ۳۰۶۹ واحد در زنجان ، ۴۰۸۷ واحد در آذربایجان شرقی ، ۷۶۰ واحد در اردبیل ، ۸۵۳۶ واحد در آذربایجان غربی ، ۳۴۰۰ واحد در کرمان ، ۱۷۴۷ واحد در چهارمحال و بختیاری ، ۳۸۳۰ واحد در خراسان شمالی ، ۹۵۰ واحد در همدان ، ۳۲۱۵ واحد در تهران ، ۸۹۵ واحد در کردستان ، ۲۳۲ واحد در ایلام، ۲۷۴۷ واحد در مرکزی ، ۹۷۶ واحد در شهرهای جدید ، ۱۳۰۰ واحد در اصفهان و ۱۷۴۹ واحد در خوزستان است .

    جزییات واگذاری ۵۱۷۴۰ قطعه زمین به متقاضیان واجدشرایط

    همچنین جزئیات واگذاری زمین در استان ها نیز به تفکیک شامل ۳۱۰۴ قطعه در جنوب کرمان ، ۳۰۰ قطعه در هرمزگان ، ۲۰۰۰ قطعه در خراسان جنوبی ، ۴۳۴ قطعه در گیلان ، ۱۱۷ قطعه در شرق سمنان ، ۵۱۶ قطعه در سمنان ، ۶۰۰ قطعه در یزد ، ۱۰۷۲ قطعه در گلستان ، ۱۰۳۷ قطعه در کرمانشاه ، ۷۵۰۰ قطعه در قم ، ۱۰۰۰ قطعه در بوشهر ، ۵۲۷۸ قطعه در لارستان ، ۱۰۰۰ قطعه در قزوین ، ۲۰۰ قطعه در آذربایجان شرقی ، ۴۴۷۳ قطعه در آذربایجان غربی ، ۲۵۸۷ قطعه در کرمان ، ۶۴۸ قطعه در چهارمحال و بختیاری ، ۱۵۹۷ قطعه در همدان، ۱۹۶ قطعه در البرز ۱۸۳۷ قطعه در مرکزی ، ۴۴۲۰ قطعه در شهرهای جدید ، ۱۳۲۴ قطعه در اصفهان است .  

     




    مطالب مرتبط

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و ...

    |

    نظرات کاربران