در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۲۷ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان اردبیل گفت : عملیات اجرایی ۲۷ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شده است .

    ارسلان مالکی با اشاره به مشکلات تامین زمین در استان اردبیل ، گفت : به دلیل کمبود زمین دولتی در این استان و به‌خصوص در شهر اردبیل با کسری زمین زیادی روبه‌رو بودیم که خوشبختانه این امر با پیگیری‌های استانی و ملی حل شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در این استان با یک اقدام جهادی موفق شدیم با مشارکت مردم و توافق با بخش خصوصی عمده کسری زمین دولتی را جبران کنیم .

    مالکی توضیح داد : تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    نظرات کاربران