در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ساختمان اصلی کتابخانه عمومی شهید رئیسی در شهر آببر

    تا خرداد سال جاری بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد و اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۸۶ میلیارد ریال و تخصیص اعتبار هم ۸۶ میلیارد ریال بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ساختمان اصلی کتابخانه عمومی خادم الرضا آیت الله رئیسی شهر آببر همزمان با عید غدیر خم با حضور استاندار زنجان و دبیر کل نهاد کتابخانه‌های کشور افتتاح شد .

    گفتنی است این ساختمان در زمینی به مساحت  یک هزار و۳۲۷ متر و زیربنای ۹۱۵ متر مربع در دو طبقه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ساخته شده است .  

    ساختمان اصلی کتابخانه عمومی خادم الرضا آیت الله رئیسی شهر آببر با رویکردی نوین دارای بخش‌های مختلفی چون مخزن، سالن مطالعه برادران و خواهران ، بخش کودک ، اتاق مطالعه گروهی ، نشریات ساخته شده است .

    شایان ذکر است عملیات اجرایی ساختمان کتابخانه عمومی آب‌بر از سال ۹۶ شروع شده بود که خوشبختانه با تخصیص اعتبار برای آن طی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن تکمیل شد و در دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری رسید .

    لازم به ذکر است تا خرداد سال جاری بیش از ۲۶۴ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شد و اعتبار مصوب سال ۱۴۰۲ نیز بیش از ۸۶  میلیارد ریال و تخصیص اعتبار هم ۸۶ میلیارد ریال بوده است .




    نظرات کاربران