در حال بارگذاری ...
  • قانون برای ساخت مسکن وجود داشت اما دولت سیزدهم به اجرای آن مقید بود

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به عملیات ساخت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن گفت : قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    محمد مخبر در حاشیه جلسه شورای عالی مسکن که در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، در جمع خبرنگاران گفت : دولت سیزدهم ، تنها دولتی بود که رئیس جمهور ، برنامه خود را قبل از انتخابات ، تدوین و سپس ، آن را تصویب و اجرا کرد .

    سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد : یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    سرپرست ریاست جمهوری اظهار کرد : شهید رئیسی ، دو موضوع را مطرح کرد ؛ یکی اشتغال ، هر سال یک میلیون و یکی مسکن ، هر سال یک میلیون که خوشبختانه هر دو انجام شد . واقعا نهضتی در ساخت مسکن به‌وجود آمد ؛ از تحویل زمین تا تکمیل مسکن مهر ، ساخت مسکن در روستاها ، بافت‌های فرسوده و شهرهای جدید که در مجموع ، بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ، یا زمین آن داده‌ شده یا به اتمام رسیده یا در حال ساخت است .

    سرپرست ریاست جمهوری گفت : ما مطمئن هستیم با ادامه این کارها و همت دولت بعد ، به وعده‌های رئیس جمهور شهید عمل می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    نظرات کاربران