در حال بارگذاری ...
  • ۲۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در یک سال تکمیل و تحویل متقاضیان شد

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران پردیس در آئین افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های خدمات فرهنگی ، ورزشی ، آموزشی و اداری فازهای ۸ و ۱۱، از همت جدی کارکنان شرکت عمران به منظور تکمیل سرانه‌های مورد نیاز شهروندان پردیس خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه گفت : برای رفاه مردم ، سرانه‌های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، مذهبی ، درمانی ، تجاری ، فضای سبز و ... را در نظر گرفتیم و خوشبختانه با همت شرکای شرکت عمران در فازهای مسکن مهر ، پروژه‌های روبنایی متعددی اکنون در دسترس شهروندان قرار دارد و به زودی پروژه‌های جدید نیز به مردم ارائه خواهد شد .

    مدیرعامل شرکت عمران بیان کرد : خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .  

    محبت‌خواه از تکمیل هزاران واحد مسکن مهر پردیس در یک سال گذشته خبر داد و تاکید کرد : ۸۴ هزار واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شده بود که ۲۹ هزار واحد آن در ابتدای سال گذشته باقیمانده بود . به یاری خداوند و حمایت وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، در مهرماه ۱۰ هزار واحد ، در اسفند ماه ۵۲۳۰ واحد و در خرداد ماه و پس از شهادت رئیس جمهور ، ۳۳۶۷ واحد و در مجموع حدود ۲۰ هزار واحد را تحویل مردم دادیم .

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود : اکنون نزدیک به ۹ هزار واحد مسکن مهر پردیس باقیمانده که قرار بود تا پایان دولت فعلی تکمیل و تحویل مردم داده شود که اکنون برنامه‌ریزی‌های جدی در این خصوص انجام شده و پروژه‌ها در دولت جدید تکمیل خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

    نظرات کاربران