در حال بارگذاری ...
  • تامین ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تامین ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد .

    علیرضا قاری‌قرآن در حاشیه مراسم افتتاح و واگذاری زمین به حائزین شرایط طرح‌های حمایتی مسکن اظهار کرد : در هجدهمین نشست شورای عالی مسکن ، گزارش کلی از وضعیت مسکن استان ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت .  

    وی افزود : در روزهای اخیر در بازه زمانی اعیاد قربان تا غدیر بخشی از اراضی تامین شده برای حائزین شرایط جوانی جمعیت (خانوارهایی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده‌اند و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال) به آنان تخصیص یافت .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به میزان تامین اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن استان گفت : در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .  

    وی با اشاره به اینکه منتظر مصوبه شورای عالی هستیم ادامه داد : بر این اساس ، ۹۵ درصد از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تامین شده است .  

    قاری‌قرآن در خصوص وضعیت تامین زمین برای اقشار مختلف و همچنین بحث آماده سازی اراضی در کل استان عنوان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ، بالغ بر ۴۰ هزار واحد در کل استان هم مبحث آماده سازی و هم مبحث تعیین حدود و طرح های آن انجام شده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تخصیص داده شد و پروژه‌ها در حال اجرا هستند .  

     




    مطالب مرتبط

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    نظرات کاربران