در حال بارگذاری ...
  • تامین ۴۸ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به رفع دغدغه مسکن از طریق طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای ساخت مسکن در دولت سیزدهم تامین شد .

    ارسلان مالکی در نشست شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به رفع دغدغه مسکن از طریق طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : دولت سیزدهم با علم به پیچیدگی و سختی‌های این کار پا به این عرصه گذاشت و با اراده قوی این طرح را اجرا کرد .

    مالکی تاکید کرد : در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    مالکی با بیان اینکه بیش از ۱۲۳ هزار متقاضی در استان اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند ، توضیح داد : از این تعداد ۱۰۰ هزار متقاضی واجد ۳ شرط هستند و ۳۶ هزار متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند .

    وی ادامه داد : این آمارها نشان می‌دهد که ما از گذشته عقب‌ماندگی زیادی در بخش مسکن داشته‌ایم و این امر کار ما را سخت‌تر می‌کند .

    گفتنی است شورای مسکن استان اربیل با حضور حامدعاملی استاندار ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استان اردبیل برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    نظرات کاربران