در حال بارگذاری ...

قرارداد واگذاری ۸۵ متقاضی سایت ۴۸ هکتاری دامغان تحویل داده شد

۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن دامغان ، تامین زمین جهت ساخت یک هزار و ۷۴ واحد ویلایی صورت گرفته است .

با حضور متقاضیان در محل سایت ۴۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان ، قرارداد واگذاری و تحویل زمین ۸۵ متقاضی دیگر نهضت ملی مسکن در این شهرستان توسط کارشناسان اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان انجام شد .

در سایت ۴۸ هکتاری دامغان ، برای ساخت یک هزار و ۷۴ خانه ویلایی تامین زمین صورت گرفته است و تاکنون بیش از ۱۸۰ واحد عملیات ساخت خود را آغاز کرده‌اند .

گفتنی است ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

|

پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

|

یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

|

نظرات کاربران