در حال بارگذاری ...
  • لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی برای اجرای طرح‌های بازافرینی شهری در استان زنجان

    در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار محلات هدف بازآفرینی در استان زنجان وجود دارد و شهر زنجان دارای «هشت سکونتگاه» است و همچنین «دو سکونتگاه در شهرستان ابهر» و «یک سکونتگاه در شهرستان قیدار» وجود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری زنجان بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح های بازافرینی شهری در استان زنجان تاکید شد .

    جلسه بررسی ابلاغ برنامه اجرایی بازآفرینی شهری ١٤٠٣ استان در جهت عملیاتی نمودن برنامه‌ها روز شنبه با حضور جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان ، محسن محرمی یگانه معاون مسکن و ساختمان اداره کل ، علی عباسی رئیس اداره بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان و امیر رسولی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی این اداره کل در محل دفتر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد .

    در این جلسه بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغ بسته تشویقی و همچنین پیگیری برای جذب اعتبار برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان تاکید شد .

    موضوع بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه ابلاغی است که از سال ۱۴۰۱ و در راستای افزایش ترغیب مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده ابلاغ شده است .

    گفتنی است در حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار محلات هدف بازآفرینی در استان زنجان وجود دارد و شهر زنجان دارای «هشت سکونتگاه» است و همچنین «دو سکونتگاه در شهرستان ابهر» و «یک سکونتگاه در شهرستان قیدار» وجود دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    علاوه بر این شرکت در احداث پارک و بوستان‌های بسیاری با شهرداری‌ها مشارکت دارد . شرکت از هر فرصتی جهت اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده می‌کند و به همین دلیل روز ۱۵ اسفند که به نام روز درختکاری نام‌گذاری شده است در تمام بوستان‌های احداث شده در ...

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه محرومیت‌زدایی و توانمندسازی به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی اقدامات قابل‌توجهی را به انجام رسانده است . در ابتدای دولت سیزدهم یکهزار و ۲۴۵ پروژه نیمه تمام در این بخش باقیمانده بود که ما تمامی تلاش خود را صرف کردیم تا این پروژه‌های رها شده ...

    |

    نظرات کاربران