در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در سایت ۱۱۳ هکتاری نهضت ملی مسکن تفتان شهر زاهدان

به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : در حال حاضر پیشرفت فیزیکی سایت هشت هزار و ۳۱۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن تفتان شهر زاهدان به بیش از ۴۵ درصد رسیده است .

عطاء اله اکبری در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود : عملیات ساخت این سایت بزرگ طرح نهضت ملی مسکن استان از سال گذشته در گستره ۱۱۳ هکتار آغاز شد و جذب به‌موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی این سایت بود .

وی تاکید کرد : ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن و کنترل بازار مشاورین املاک سبب شده قیمت مسکن در ماه‌های اخیر از تورم عمومی جا بماند و شاهد تخلیه تدریجی حباب بازار ملک هستیم .

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : همه تلاش ها در قالب طرح نهضت ملی مسکن بر این استان که عرضه و تقاضا در مسکن متعادل و حتی عرضه از تقاضا بیشتر شود تا قیمت مسکن کاهش یابد .

اکبری با بیان اینکه سیستان و بلوچستان همواره در طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو بوده است ، گفت : به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .




مطالب مرتبط

تحصیل و تخصیص اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن از طریق اخذ سند برای ۱۸۰ هکتار از اراضی مازاد دستگاهای اجرایی استان بنام سازمان ملی زمین و مسکن و رفع تصرف حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی دولتی از جمله این اقدامات بود که با هدف تامین زمین و آماده سازی اراضی در قالب طرح نهضت ملی مسکن مورد ...

|

تاکنون هزار و ۳۰۰ قطعه زمین ۲۶۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن سیب و سوران توسط این اداره کل تامین شده است . همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان برای ساخت واحد ویلایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به پروژه ها وصل شده ...

|

در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

|

هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

نظرات کاربران