در حال بارگذاری ...
  • ۱۲۰ واحد مسکن ‌مهر نیمه تمام در خرمشهر تکمیل می‌شود

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت : ۱۲۰ واحد مسکن مهر نیمه تمام در شهرستان تکمیل می‌شود .

    الهام قنبری با اشاره به آخرین پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر اظهار کرد : تعداد ۱۲۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر در شهرستان در دستور کار قرار گرفته و قرار است که تکمیل شوند . حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این ۱۲۰ واحد در نظر گرفته شده است .

    قنبری ادامه داد : تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    قنبری در خصوص طرح جوانی جمعیت نیز اظهار کرد : سال گذشته ۱۲۷ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در خرمشهر به متقاضیان واگذار شد ؛ این زمین‌ها براساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان داده شده است .

    وی افزود : مساحت هر کدام از این زمین‌ها ۲۰۰ متر است و مطابق ضوابط و قوانین تعریف شده به افراد متقاضی اختصاص داده می‌شود . بیش از ۶۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر تأیید نهایی و پالایش شده‌اند .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران