در حال بارگذاری ...
  • اختصاص پروژه به ۶۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان آغاجاری

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری از  اختصاص پروژه به ۶۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خبر داد .

    حسین غلامی با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد : بیش از ۵۰۰ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرستان آغاجاری ثبت نام کرده اند .

    وی به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۴۸۲ نفر اقدام به ثبت نام اولیه کردند که با تمام ظرفیت های کاری در حال تحقق خواسته های مردم در حوزه مسکن هستیم .

    غلامی خاطرنشان کرد : در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز ۹۱ نفر متقاضی ثبت نام اولیه را انجام داده اند که برای این تعداد در حال تامین زمین مناسب هستیم .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آغاجاری از ثبت‌نام ۵۷۳ نفر متقاضی طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن به دستگاه‌های مرتبط با ساخت مسکن همچون اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان واگذار شده است ، بیان کرد : از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    رییس اداره راه و شهرسازی آغاجاری ادامه داد : در راستای اجرای آیین نامه بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱  این اداره اقدام به واگذاری و ثبت اراضی تصرفی دولتی قبل از سال۱۳۹۴ کرده که رضایتمندی مردم را در پی داشته است .




    مطالب مرتبط

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    درصد پیشرفت فیزیکی مسکن ملی از ۱۰۰ تا سه درصد در استان متغیر است به‌طوری‌که در شهرستان خانمیرزا تاکنون عملیاتی اجرا نشده اما در شهرکرد واحدهایی تکمیل و به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    از نیمه سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد که زمین‌های روستایی را وارد مدار ساخت کنیم و از این طریق ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در کشور معادل ۴۰ هکتار زمین تأمین و مقرر شد با واگذاری کار ساخت واحدها به مردم از بروز مجدد مشکلات همانند زمان اجرای مسکن مهر جلوگیری و کارها با شتاب بیشتری ...

    |

    برنامه امسال برای واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت واگذاری زمین به ۷۰ هزار متقاضی بوده که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار قطعه واگذاری و بیش از ظرفیت انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران