در حال بارگذاری ...

در تکمیل واحدهای مسکن مهر از منابع صندوق توسعه مسکن استفاده کرده ایم

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد دولت سیزدهم در بخش مسکن در ساختمان دادمان برگزار شد ، گفت : در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۶۸ هزار و ۳۸۹ واحد نهضت ملی در بخش‌های حمایتی آغاز شده است و در کنار آن ساخت ۵۰ هزار واحد دیگر نیز در قالب‌های قراردادهای مشارکتی و خودمالکی در سراسر کشور در حال اجراست .

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

وزارت راه و شهرسازی در کنار احداث مسکن و همچنین تلاش برای ارتقای کیفیت زندگی در شهرها در تامین خدمات روبنایی همچون ساخت مدارس به عنوان یکی از مراکز تولید علم و دانش و نیاز خانوارهای ساکن در محلات مختلف شهر توجه ویژه داشته است .

|

نظرات کاربران