در حال بارگذاری ...

دولت سیزدهم در بحث مسکن ، مسئولانه عمل کرد

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد بخش مسکن در دولت سیزدهم برگزار شد به تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه پرداخت و گفت : دولت سیزدهم در بخش مسکن، مسئولانه وارد شد و عمل کرد . این دولت تلاش کرد تا با نگاه مسئولانه به نیاز متقاضیان مسکن پاسخ بدهد .

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد : هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن وارد فرایند ساخت شده و بیش از ۵۰۰ هزار واحد تکمیل شده است که تکمیل واحدها در ماه‌های آینده جهش قابل ملاحظه‌ای خواهد یافت .

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

|

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

نظرات کاربران