در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی شهر گفت : پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت دارد .

    سعید حاجی احمدی در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : از هفت هزار ثبت نامی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خمینی شهر ، ۶ هزار نفر واجد شرایط بوده‌اند . برای اجرای این طرح حمایتی مسکن در شهرستان خمینی شهر ، مشکل تأمین زمین داشتیم و تاکنون توانسته ایم ، زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع تأمین کنیم و قرارداد آماده سازی آن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان امضا شده است . 

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه این قطعه زمین ، ظرفیت ساخت حدود یک هزار واحد مسکونی را دارد ، ادامه داد : هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    حاجی احمدی عنوان کرد : برخی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به شهر جدید فولادشهر معرفی شده‌اند که پیگیری‌های لازم در این خصوص در حال انجام است .  

    وی در خصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، گفت : برای اجرای این طرح در شهرستان خمینی شهر پیگیری‌های لازم برای تأمین زمین مورد نیاز در دست اقدام است .  

    گفتنی است : شهرستان پرتراکم خمینی شهر با ۱۷۶ کیلومترمربع و با جمعیت افزون بر ۵۰۰ هزار نفر در غرب اصفهان واقع شده است . 




    مطالب مرتبط

    در کنار طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر ، در زمینی به مساحت چهارهزار و ۵۰۰ مترمربع ، پروژه تأمین زمین برای هزار و ۳۲۰ خانواده دارای دو عضو معلول پیش‌بینی شده است .

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران