در حال بارگذاری ...
  • تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر

    توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی ، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بررسی و تصویب شد .

    رسول عطائی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی ، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی ، اظهار کرد : با توجه به توسعه ۶۵۰ هکتاری شهر پیرانشهر تصویب طرح جامع تجدید نظر این شهر زمینه‌ای برای توسعه نیازهای مسکونی و خدماتی و شبکه معابر شهری است .

    وی ادامه داد : با تصویب این طرح مشکلات تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و تعاونی‌های مسکن و همچنین سکونتگاه‌های غیررسمی رفع می‌شود .

    سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد : توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

    عطائی گفت : بهبود شاخص‌های توسعه و رسیدگی بیشتر به مطالبات مردمی از مسائل مورد توجه بوده که در اولویت قرار دارد .

    وی بیان کرد : با تصویب طرح جامع تجدید نظر شهر پیرانشهر این طرح جهت بررسی و تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی و در نهایت به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می‌شود .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهر گرگان و گنبد کاووس در محل استانداری گلستان برگزار و ...

    |

    موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمد سرلک مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های توسعه وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری در ساختمان دادمان با موضوع ارائه گزارش ...

    |

    نظرات کاربران