در حال بارگذاری ...

مشکلات خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان بررسی شد

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه پیگیری مشکلات خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان به منظور تسریع در اجرای پروژه برگزار شد .

جلسه پیگیری مشکلات و پیشرفت فیزیکی خانه‌های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن مسکن مهر سمنان (قطعات ۲۳ و ۲۴) به ریاست حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، رییس امور شعب بانک مسکن ، پیمانکار پروژه و نمایندگان متقاضیان برگزار شد .

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه بر هماهنگی و همکاری بین پیمانکار ، نمایندگان متقاضیان و راه و شهرسازی استان تاکید کرد .

حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ضمن تقدیر از نمایندگان متقاضیان به دلیل نظارت بر روند اجرای پروژه و مطالبه‌گری آنها ، از تلاش همه‌جانبه نهادهای اجرایی استان به جهت تعیین تکلیف اجرای پروژه قدردانی کرد .

وی مسئله تاخیر در تامین نقدینگی را مهم‌ترین مانع تسریع در اجرای پروژه دانست و افزود : پیگیری‌های لازم به‌ منظور تامین مالی و تسریع در اجرای پروژه انجام شده است و با همکاری و همراهی متقاضیان این پروژه به اتمام می‌رسد .

در ادامه جلسه هریک از نمایندگان متقاضیان دغدغه‌ها و ابهامات خود را در رابطه با واحدهای متقاضیان مطرح کردند .

در پایان ، پیمانکار پروژه نیز آخرین موانع و مشکلات در روند اجرایی پروژه را تشریح و راهکارهای موجود جهت تسریع را ارائه کرد .

شایان ذکر است ، پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .




مطالب مرتبط

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

|

نظرات کاربران