در حال بارگذاری ...
  • صدور رای برای بیش از ۸ میلیون متر مربع زمین در کمیسیون ماده ۱۲ استان تهران

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون در این مسیر حرکت کرده‌ایم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران آمار عملکرد کمیسیون ماده ۱۲ استان تهران از سال ۱۴۰۰ تاکنون را اعلام کرد و از صدور رای برای بیش از ۸ میلیون متر مربع زمین خبر داد .

    حسین جنتی گفت : به استناد ماده ۱۳ قانون زمین شهری تشخیص عمران و احیاء و همچنین تعیین زمین‌های دایر و تمیز بایر از موات به عهده وزارت راه و شهرسازی است ، لذا به‌موجب دستورالعمل صادره از وزارت مسکن و شهرسازی (وقت) مصوب ۲/۵/۱۳۶۷ آرای کمیسیون ماده ۱۲ در فاصله سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در این اداره کل در مجموع به مساحت ۸ میلیون مترمربع از اراضی مطرح شده در کمیسیون مذکور موات تشخیص داده شده است .

    وی گفت:  کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون در این مسیر حرکت کرده‌ایم .

    جنتی در پایان گفت : دبیرخانه مذکور در اعلام آمار آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۲ در فاصله سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در مجموع مساحت ۸ میلیون متر مربع را موات تشخیص و بیش از بیست و شش میلیون متر مربع را غیر موات تشخیص داده است .




    مطالب مرتبط

    بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار خواستار برخورد با بنگاه‌های غیرمجاز هستند و این خواسته برحق آنها است ، در واقع بنگاه‌های معاملات املاک مجوز دار از وزارت راه و شهرسازی مطالبه می‌کنند تا به منظور تسهیل فضای کسب و کار برخورد با بنگاه‌های غیر مجاز در اولویت باشد ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بهره مندی و استفاده از خدمات دستگاه های دولتی خدمات رسان را منوط به خوداظهاری شهروندان در ...

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    مطابق ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم ، تمامی سرپرستان خانوار ، مالکان و مستاجران ، باید املاک تحت تملک خود را در سامانه ثبت املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ یک فقره سند تک برگ ۶ دانگ در منطقه شمیرانات به ارزش ۲۰۲۰ میلیارد تومان خبر داد ...

    |

    نظرات کاربران