در حال بارگذاری ...

برگزاری سمینار تخصصی مدیریت نگهداشت ساختمان با نگرش سیستمی

خاطرنشان می‌گردد حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی الکترونیکی الکترونیکی حضور اعطاء خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با هدف ترویج و توسعه فناوری های نوین ، وبینار تخصصی مدیریت نگهداشت ساختمان با نگرش سیستمی را با همکاری انجمن مهندسان راه و ساختمان ایران برگزار می‌کند .

در این وبینار که از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در سامانه آموزش الکترونیکی مرکز به نشانی https://lms.bhrc.ac.ir/course/12372 برگزار می‌شود ، مدیران ، کارشناسان و مهندسان و متخصصان رشته‌های شهرسازی ، معماری , عمران ، ساختمان با مفاهیم مدیریت نگهداشت ساختمان و چالش های مختلف آن ، ضعف ها و قوت های مدیریت نگهداشت ساختمان در ایران ، بهینه سازی مدیریت نگهداشت ساختمان با نگرش سیستمی و جایگاه هوشمندسازی در نگهداشت ساختمان آشنا خواهند شد . 

خاطرنشان می‌گردد حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی الکترونیکی الکترونیکی حضور اعطاء خواهد شد .

ضمناً پس از پایان دوره ، محتوای دوره بصورت ضبط شده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه‌های متنوع ساختمانی و ابنیه فنی سازمان منطقه ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی گفت : برای صنعتی سازی باید یک مدل اقتصادی پیدا کنیم زیرا سرعت نظام بانکی پاسخگوی ...

|

بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

|

دغدغه مهم ما کیفیت مصالح ساختمانی بوده و از سال‌های گذشته مرکز تحقیقات ارائه گواهی‌نامه فنی به محصولات ساختمانی را در برنامه خود قرار داده است .

|

نظرات کاربران