در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان سمنان

    در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت : در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان ، شرق استان و شهر جدید ایوانکی ۲۱ هزار واحد مسکونی در حال ساخت قرار دارد .

    سید محمد حسینی طباطبایی در حاشیه هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان با اشاره به ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان ، شرق استان و شهر جدید ایوانکی گفت : در حال حاضر مهم‌ترین اولویت استان در موضوع نهضت ملی مسکن ، تامین خدمات زیربنایی و روبنایی به منظور ایجاد مطلوبیت در محل سایت‌های نهضت ملی مسکن است .

    حسینی طباطبایی ادامه داد : در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

    رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با بیان اینکه برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن آماده بهره برداری است ، تصریح کرد : به تازگی سهم یک‌سوم وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تامین خدمات زیربنایی پرداخت شد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان (آب و فاضلاب ، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای) خدمت‌رسانی مناسبی در موضوع خدمات زیربنایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن استان در سایت‌ها داشته باشیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

    |

    در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

    |

    در شهرستان سمنان هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و برای سایر متقاضیان شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان جانمایی شده است .

    |

    نظرات کاربران