در حال بارگذاری ...
  • برگزاری آیین تخصیص ۱۲۶ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در هندیجان

    به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود . متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از برگزاری آیین تخصیص ۱۲۶ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان هندیجان خبر داد .

    امین حیات هندیجانی اظهار کرد : مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند ، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد .

    وی افزود : همچنین به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند ، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود . متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان همچنین گفت : از ابتدای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وزارت راه و شهرسازی ، در شهرستان هندیجان به ۲۳۴ خانوار زمین رایگان واگذار شده است.

    وی اظهار کرد : در نوبت اول این طرح نیز در سال گذشته تعداد ۱۰۸ قطعه زمین به متقاضیان این طرح اهدا شده بود امروز نیز ۱۲۶ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شد که در مجموع ۲۳۴ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان واگذار شده است .

    حیات هندیجانی ادامه داد : این قطعات به متراژ ۲۰۰ متر مربع در نقاط مناسب شهرستان به متقاضیان واگذار شده است .

    در پایان این آیین که توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان هندیجان برگزار شد ؛ به ۲۰ زوج که دارای فرزند سوم که بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده اند و یا دارای ۴ فرزند زیر بیست سال بودند صورت‌جلسه تخصیص یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع به صورت رایگان اهدا شد .




    مطالب مرتبط

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    |

    مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، بعد از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند ، زمین یا واحد مسکونی رایگان تعلق می‌گیرد .

    |

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    نظرات کاربران