در حال بارگذاری ...

بررسی ۴۰ پرونده در کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان در خراسان شمالی

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از بررسی ۴۰ پرونده در کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان خبر داد .

روزبه دادجو تصریح کرد : جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای بجنورد و شیروان در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، میرکریمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد .

وی عنوان کرد : در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد . همچنین در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر شیروان نیز تعداد ۱۶ پرونده در دستور کار کمیسیون ماده پنج قرار گرفت که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر به تعدادی از پرونده‌ها رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

وی در ادامه اذعان کرد : ۱۶ پرونده ارجاعی به دبیرخانه کمیسیون در خصوص شهر شیروان مطرح گردید که از مهم‌ترین پرونده می‌توان تصویب نقشه تفکیکی اراضی توافق شده جهت نهضت ملی مسکن به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع ، تغییر کاربری ، افزایش تراکم ، احداث بنا اشاره کرد .

دادجو اضافه کرد : مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای‌عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند . 

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود : هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از تصویب طرح تفصیلی شهر شیروان در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر ...

|

جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

|

تعداد ۴۱ جلسه کمیسیون ماده پنج در ۱۲ شهر استان با ۵۹۴ مصوبه در سال ۱۴۰۲ جهت بررسی تقاضاهای شهروندان که در کمیته فنی تشکیل شده بود ، برگزار گردید که تمامی تقاضاها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و در حال حاضر هیچ پرونده بررسی نشده ای در نوبت رسیدگی کمیسیون ماده پنج هیچ کدام از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

نظرات کاربران