در حال بارگذاری ...

بررسی مغایرت‌های تفصیلی شهرهای گرگان و گنبد کاووس

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کمیسیون ماده پنج قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری شهر گرگان و گنبد کاووس در محل استانداری گلستان برگزار و مغایرت‌های تفصیلی شهرهای گرگان و گنبد با ۴۷ بند مورد بررسی قرار گرفت .

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای گرگان و گنبد ، مغایرت‌های تفصیلی دو شهر بررسی و تصمیمات لازم برای افزایش تراکم در قالب افزایش تعداد طبقات ساختمان‌ها توسط اعضای کمیسیون اتخاذ شد .

همچنین گزارش کمیسیون ماده پنج در سال ۱۴۰۲ و تدوین سیاست‌های پذیرش پرونده‌های تراکمی در کمیسیون ماده پنج از دیگر دستور کارهای این جلسه بود .

گفتنی است کمیسیون ماده پنج استان با بررسی ۴۷ بند ، به ریاست علی محمد زنگانه استاندار گلستان و با حضور سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان ، اعضای کمیسیون و جمعی از مدیران و نمایندگان شهرستان و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد .




مطالب مرتبط

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

با پیگیری‌های مستمر استاندار شهید آذربایجان شرقی آقای رحمتی و آقای مخبر معاون اول رئیس دولت سیزدهم مبنی بر تعیین تکلیف اراضی موسوم به فاز دوم شهرک خاوران تبریز ، الحاق این اراضی طی مراحل قانونی و پس از اخذ مدارک و مجوزهای قانونی استان و استعلام‌های مورد نیاز خارج از نوبت در ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

نظرات کاربران