در حال بارگذاری ...

۱۴۴ واحد جهش تولید مسکن در شهر دولت آباد در مرحله نازک کاری است

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار گفت : پروژه ۶۳ واحدی شهر دولت آباد در حال اجرای تاسیسات و نازک کاری بوده همچنین پروژه ۸۱ واحدی این شهر نیز در مرحله نارک کاری است .

فرید شیرازی اظهار کرد : این شهرستان دارای هفت شهرِ دولت آباد ، خورزوق ، دستگرد ، حبیب آباد ، کمشچه ، شاپورآباد ، سین است و اقدامات موثری در راستای تامین مسکن اقشار مختلف این شهرستان به عمل آمده است . از جمله اهم این اقدامات در حوزه مسکن می‌توان به طرح نهضت ملی مسکن ، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال ، تامین مسکن اقشار ویژه و مسکن محرومین اشاره کرد .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار بیان کرد : در این شهرستان در مجموع برای طرح‌های نهضت ملی مسکن ، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال ، بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند . با انجام پالایش‌های لازم و بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر افزون بر ۴ هزار و ۳۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند .

شیرازی در خصوص پروژه‌های در حال اجرا در شهر دولت آباد اظهار کرد : پروژه ۶۳ واحدی این شهر در حال اجرای تاسیسات و نازک کاری بوده همچنین پروژه ۸۱ واحدی دولت آباد نیز در مرحله نارک کاری دارای ۷۸ درصد پیشرفت است و ۱۸ واحد آن در حال حاضر آماده بهره‌برداری است .

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۰۰ خانوار برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال ، گفت : متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

|

در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

|

از مهم‌ترین موارد مطرح شده می‌توان به بررسی طرح تفکیکی سایت ۴۶ هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر ملک آباد ، تغییر کاربری ، افزایش طبقات ، جانمایی کاربری آموزشی مقیاس محله ، بررسی طرح تفکیکی سایت اداری و بررسی طرح اصلاحی شبکه معابر و... اشاره کرد .

|

نظرات کاربران