در حال بارگذاری ...
  • اعلام زمان واریز آورده بعدی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن قم

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای واریز آورده بعدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهدی رحیمی راد اظهار کرد : بر اساس برنامه اعلامی به متقاضیان مسکن ، آورده متقاضیان هر سه ماه ، ۴۰ میلیون تومان خواهد بود که با توجه به واریز آورده قبلی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ، زمان و مهلت واریز آورده بعدی متقاضیان به تاریخ ۱۵ مرداد ماه اعلام می‌شود که حتی متقاضیان می‌توانند زودتر از تاریخ اعلامی ، واریز وجه نمایند . 

    وی افزود : متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    رحیمی در خصوص سایت ۵۶۰ هکتاری توضیح داد : در این سایت که دارای ۳۰ هزار متقاضی است تاکنون ۲۴۰ میلیون تومان آورده توسط هر متقاضی واریز شده است که تا ۱۵ مردادماه ، واریز مرحله هفتم و در مجموع ۲۸۰ میلیون تومان آورده باید تکمیل شود . در سایت پرنیان متقاضیان پروژه توسعه و عمران واریز مرحله چهارم و در مجموع ۱۶۰ میلیون تومان و پروژه‌های دانش ، دهکده آسایش ، خانه سازان پویا و پیام نیز مرحله سوم و در مجموع ۱۲۰ میلیون آورده و پروژه‌های اخگر الکتریک و ایران مرینوس مرحله دوم و در مجموع ۸۰ میلیون را واریز کنند . 

    رحیمی در خصوص پروژه‌های سایت قنوات توضیح داد : تمامی متقاضیان پروژه‌های مربوط به این سایت تا ۱۵ مرداد ماه باید ۱۲۰ میلیون تومان آورده خود را تکمیل کرده باشند . واریز به موقع آورده‌ها، علاوه بر تسریع در روند ساخت، در رتبه‌بندی متقاضیان و انتخاب واحد آن‌ها نقش تعیین کننده خواهد داشت .  

    گفتنی است مهلت واریز آورده مرحله جدید ، از طریق پیامک ، دعوت نامه سامانه ثبت نامی و کانال ایتای اداره کل (راه و شهرسازی قم) اطلاع‌رسانی شده است .




    مطالب مرتبط

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    نظرات کاربران