در حال بارگذاری ...

تخصیص پروژه به بیش از ۴۵ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تخصیص پروژه به بیش از ۴۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد .

علیرضا قاری‌قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اظهار کرد : در حال حاضر مطابق با ثبت نام‌های به عمل آمده ، بیش از ۴۶۵ هزار نفر، متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در سطح استان اصفهان بودند که پس از پالایش و بررسی‌های لازم افزون بر ۱۵۷ هزار متقاضی ، حائز شرایط فعال شناخته شدند .  

وی افزود : از این تعداد برای بیش از ۵۵ هزار متقاضی در بانک افتتاح حساب شده‌ است که افزون بر ۴۵ هزار و ۶۰۰ نفر از این متقاضیان به پروژه‌ها اختصاص یافتند . از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر ، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۶۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .  

وی با بیان اینکه در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده‌ است گفت : براساس این پروژه‌ها در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .  

قاری قرآن عنوان کرد : قرارداد با سازنده برای بیش از ۴۶ هزار و ۷۰۰ واحد منعقد و از این تعداد برای افزون بر ۲۴ هزار و ۱۰۰ واحد آن قرارداد مشارکت مدنی با بانک‌های عامل تنظیم شده‌ است ، همچنین با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون پروانه ساختمانی بالغ بر ۳۱ هزار و ۸۰۰ واحد اخذ شده‌ است .  




مطالب مرتبط

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

|

طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

|

عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

|

نظرات کاربران