در حال بارگذاری ...

تامین زمین ۳ برابر متقاضیان موثر نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی

برنامه تولید مسکن در آذربایجان غربی بر اساس برنامه چهار ساله ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد مسکونی بوده که در قالب‌های حمایتی شهری ، روستایی ، بازآفرینی شهری ، خودمالکی و استیجاری اجرایی می‌شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۳ برابر متقاضیان موثر تامین شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد .

رسول عطایی اظهار کرد : ۴۱ هزار و ۹۰۴ متقاضی مؤثر نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که برای تمام این افراد تأمین زمین انجام شده‌ است . اراضی تأمین شده در آذربایجان غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ظرفیت بارگذاری ۱۴۳ هزار و ۳۰۳ واحد مسکونی را دارد .

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت : برنامه تولید مسکن در آذربایجان غربی بر اساس برنامه چهار ساله ساخت ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد مسکونی بوده که در قالب‌های حمایتی شهری ، روستایی ، بازآفرینی شهری ، خودمالکی و استیجاری اجرایی می‌شوند .

عطایی بیان کرد : بر اساس این آمار نیاز مسکن سالانه برای آذربایجان غربی ۵۰ هزار واحد است و متقاضیان بعد از ثبت نام و احراز شرایط نسبت به پرداخت وجه اولیه اقدام می‌کنند .

وی اضافه‌کرد : این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان و یا واگذاری به‌عنوان شهرک تخصصی صنف ضایعات فروشان می‌باشد و در حال حاضر شناسایی زمین صورت گرفته است و بعد از تعیین و تکلیف نهایی تأمین زمین و واگذاری انجام خواهد شد .




مطالب مرتبط

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

نظرات کاربران