در حال بارگذاری ...

تخصیص زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرهای خالدآباد و بادرود

برای تأمین مسکن محرومان در شهر نطنز ، یک پلاک به هشت متقاضی واجد شرایط واگذار شده که در مرحله صدور پروانه ساختمانی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، زمین مورد نیاز به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای خالدآباد و بادرود تخصیص داده شد .

حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز در خصوص وضعیت طرح‌های حمایتی مسکن در این شهرستان اظهار کرد : در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر بادرود ، قطعه زمینی تأمین و پس از اجرای طرح تفکیکی و ابلاغ آن ، به ۴۵ نفر از متقاضیان واجد شرایط اختصاص یافت .

وی با اشاره به تخصیص و واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط در شهر خالدآباد ، در خصوص روند اجرای دیگر طرح‌های حمایتی مسکن در این شهرستان گفت : برای تأمین مسکن محرومان در شهر نطنز ، یک پلاک به هشت متقاضی واجد شرایط واگذار شده که در مرحله صدور پروانه ساختمانی است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز بیان کرد : در حوزه املاک حقوقی و در راستای تغییر و تحول اراضی ملی داخل شهر نطنز ، ۳۵ پلاک در مجموع به مساحت ۵۰۰ هکتار و ۱۴ پلاک داخل حریم شهر در مجموع به مساحت ۳۰۰ هکتار شناسایی و در مرحله صدور سند مالکیت است .

گفتنی است شهرستان نطنز با مساحت ۳ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع و افزون بر ۴۴ هزار و ۵۵۰ نفر جمعیت در شمال استان اصفهان واقع شده است . 




مطالب مرتبط

برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

|

نهضت ملی مسکن فرصتی برای خانه دار شدن کسانی است که نمی‌توانند به هر دلیلی صاحب‌خانه شوند لذا باید از همه ظرفیت ها برای اجرای هر چه سریعتر طرح های آماده سازی سایت های طرح نهضت ملی مسکن بهره گرفت .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

نظرات کاربران