در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی پروژه ۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن برازجان

این پروژه دارای ۸۵ بلوک و هر بلوک دارای ۴ واحد در دو طبقه ساخته که جمعا به ۳۴۰ نفر متقاضی اختصاص داده شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از پیشرفت ۳۷ درصدی پروژه ۳۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر برازجان خبر داد .

زهرا هوایی اظهار کرد : عملیات ساخت پروژه ۳۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۳۷ درصدی در حال اجرا است . پرداخت به موقع آورده متقاضیان و تزریق تسهیلات بانکی بر تسریع در روند ساخت و تعیین رتبه افراد جهت اختصاص واحدها تاثیر بسزایی دارد .

وی بیان کرد : این پروژه دارای ۸۵ بلوک و هر بلوک دارای ۴ واحد در دو طبقه ساخته که جمعا به ۳۴۰ نفر متقاضی اختصاص داده شده است .

هوایی در خصوص تامین اعتبارات این پروژه گفت : تامین اعتبارات این پروژه از سهم آورده متقاضیان و بخشی نیز به‌صورت تسهیلات بانکی تامین می‌شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اضافه کرد : انتظار می‌رود متقاضیان نسبت به پرداخت سهم آورده خود در اسرع وقت اقدام کنند ، تا این پروژه به موقع تکمیل و به بهره برداری برسد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

|

اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

نظرات کاربران