در حال بارگذاری ...

بازدید استاندار سمنان از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرک کوهسار

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در سایت شهرک کوهسار از دو پروژه انبوه ساز این سایت بازدید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی با حضور در شهرک کوهسار منطقه روزیه از پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن و ۱۰۷ واحدی ارتش بازدید کرد . 

در این بازدید حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان و گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حضور داشتند .

سید محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرک کوهسار گفت : هم‌اکنون در شهرک کوهسار منطقه روزیه ۷۳۱ واحد مسکونی خودساز و انبوه‌ساز در حال ساخت است که بیش از ۴۰۰ واحد آن توسط مردم در قالب گروه ساخت( خودساز) ساخته می‌شود و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی برخی از پروژه‌های خودساز به بیش از ۹۰ درصد رسیده است .

حسینی طباطبایی ادامه داد : بزرگترین مشکل فعلی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان پرداخت تسهیلات بانکی است که به‌زودی این مشکل نیز مرتفع می‌شود .

وی در پایان با اشاره به فرایند انتخاب همگروهی توسط یک هزار و ۲۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان خاطرنشان کرد : در آینده‌ای نزدیک اراضی متقاضیان نهضت ملی در شهرک ۲۰۵ هکتاری به مردم واگذار می‌شود .

گفتنی است ، پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .




مطالب مرتبط

در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار سمنان ، شهردار سمنان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در اطلاعیه ای زمان تحویل زمین و قرارداد واگذاری به متقاضیان نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ ...

|

بخش زیادی از جمعیت سرریز استان تهران متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی است و باید نگاه ویژه به شهر جدید غرب استان مدنظر قرار گیرد .

|

نظرات کاربران